Friday, December 5, 2008

Snuker ria cuti sekolah

al kisah....gua punyerlah tepu dduk dlm kampus ni....penin dgn pelbagai kerja yg x setel2 lg,dengan mesin nya yang xmahu berkerjasama,dan dengan insan2 yg menambahkan kepeningan kepala gua...stelah habis waktu lab,gua ambik keputusan drastik untuk ke luar minum milo...wah sedapnya pekena secangkir milo dan beberapa batang stick nikotina....rasa mcm dalam wandersland.....dengan idea bernas lagi petronas affandi,gua dan q meneruskan niat untuk bermain snuker....berbekalkan ketabahan,keteguhan dan beberapa not merah...gua henjut pg port black....main 4 frame,sampai dh maleh nk tengok bola snuker baru balek....gua xpandai pon main,filler game jerk hahaha....xde bakat beb,tapi semangat tu ader la...sronok2 dgn member2...ok la beb,gua chow dlu...jumpa lenkali,kalo gua ader idea menarik mcm teh tarik lg ok...



  • Nota kaki : kalo saper berhajat nk ajak gua men boley la...sila pastikan anda membawa wang secukupnya,bukan aper gua skali main mmg lamer,sebab mate gua sperrow sikit,nak tuju bola merah kena biru...so game akan jd panjang...duit pon bnyk la beb kena kuar...mcm air...hahaha

0 comments: