Friday, December 5, 2008

Kueh raye shaye

Hari ni balek dr lab gua terus g pejabt kolej....gua nak collect kueh raye gua,ibu gua kirim...ngeee,jangan jeles...walopon x sebanyak kueh raya untuk ramadhan,tapi cukup r nak buat isi perot sambil2 lelepak di bilik.....

Ni antara kueh2 yg bakal dimasukkan kedalam perot gua..untuk ditukarkan kepada tenaga...tggu la ko kueh...aku kunyah korang hidup2

Ni kueh en almond yg berasl dari london uk....em nak tanyer,en kueh kenal ker sid vicious,alah yg group dia wat lagu "god save the queen"

Ni lak pelbagai warna halwa...nyum2,tapi awas...anda boleh dijangkiti kenching manis jika memakan kueh ni tanpa kawalan

Ni kueh tart nenas...atau pon orang panggil fun tart..sebab anda akan gembira bila menikmati ia



  • Nota kaki : Kebanyakkan kueh2 gua telah hancur remuk struktur dan teksturnya,tahniah kepada poslaju kerana berjaya menyebabakan kueh gua bertukar rupe...fuck off,kerja la lembut2 sikit....nanti gua kirim periuk api yg sensitf pd gegaran baru lu orang tawu...kebabooom

0 comments: