Friday, December 5, 2008

tHe BiNgo ShOw


pergh...disebabkan kemalasan diri gua,hari ni gua lelepak jerk d lab....atas hasutan rakan sebaya,Hyunn dan Khai roe shi....mereka telah berjaya mengheret gua ke lembah ke bingo an....adush,terus gua terjebak....tapi ok la kan...walaupon mule2 gua kalah tapi last2 gua menang...hero biasak la kan....khai roe shi pon menag gak...aper ilmu dia pakai gua pon xtawu...ilmu hisab mungkin......hyunn xde luck,kalah jerk slalu....xpe hyunn berlatih lagi..aja2...kawan2 mari gelakkan hyunn...1...2...3...hahahahaha wek2 hyunn kalah...ngeee~ jaa neh~


  • Nota kaki : Ni gambar strategi penyusunan nombor gua....kalo lu nak rase jd champion mcm gua gak...ley la ikut susunan diatas....tapi,kalo kalah tu naseb lu sndri la kurang bagus...lu kena mandi bunga 7 baldi okey

0 comments: