Thursday, July 15, 2010

Antara solat jumaat....rammstein...dan aku

Assalamualaikum w.b.t

Awal-awal lagi aku katakan yang telefon bimbit aku dah semakin nazak......bila aku call org dia akan auto ended...kadang-kadang dia akan play mp3 sendiri.......nak dijadikan cerita sedang solat jumaat tadi,sewaktu imam selesai menyudahkan fatihah tiba-tiba telepon aku meminkan mp3 dengan sendirinya.......argh sudah,gelabah gak aku td......xtahu nak wat apa2...terus otak aku x tumpu pd solat......cilaka punya syetan.....apa trick yang ko main ni.....kalo mp3 lagu nasyid xper gak....ni lagu ramstein yang bertajuk rosenrot.........argh.....injeksi metal german berkumandang ketika org sedang bersolat......

selesai solat aku buat2 mcm xde pape berlaku....sampai di luar masjid gua buka phone...nah mp3 terbuka dan playlist rammstein sudah habis dengan jayanya....siap soal aku lagi" play this song again?"....aku tutp clamp phone aku kuat2....jauh disudut hati aku berkata...pasni aku xnak bwk phone pg mesjid lg

1 comments:

linda roziani said...

hahahha..malu dowh..ko ni..goyang2 kepala pkck kat tau x dgr bunyi fon ko..