Thursday, May 6, 2010

Hurt

Assalamualaikum w.b.t.
You are someone else
I am still right here
What have I become?
My sweetest friend

Everyone I know Goes away in the end

kadangkala...bait-bait lirik lagu menceritakan kita tentang sesuatu yang kita rasa dan alami pada masa sekarang..ya ini yang aku rasakan sekarang....kamu sekarang telah menjadi seseorang,tetapi aku?tetap begini....dan kebanyakkan org yang aku kenali telah pergi....dan mungkin aku tidak akan berjumpa dengan mereka lagi....i hurt my self today...and the pain the only things that real...


p/s : genap sebulan pemergian jiran aku azmeer khairuddin (1990-2010) dan hari ini giliran apis jagung pula (1986-2010) semoga roh mereka dicucuri rahmatnya....kematian itu pasti...hidup kita utk esok belum tentu ada lagi

aku...tetap seperti dahulu

2 comments:

faqhrule said...

baju macam band punk rock terbaru! dulu main thrashcore kan? :P

xmegoox said...

haha....ni band timmy r punya keje....sejak2 msuk youtube ni...makin laris mcm pisang goreng