Thursday, May 6, 2010

Hey ho....hati aku beralih ke mode Autumn


Assalamualaikum w.b.t.

lama dah penang ni kemarau......syukur akhirnya hujan.....begitu jugak hati aku...dah lama kekeringan.....owh debunga2 cinta datang setelah sekian lama ia menyepi....
aku bukan nak berchinta pon....tp hati aku kebelakangan ini sangat2 lah flower power.....kemanakah hilangnya kerak2 besi dalam hati ini...ia pergi meninggalkan kuping2 sayang....kadang sakit...kadang2 mensyahdukan...seperti kamu mengopek kuping2 luka pd anatomi badan kamu...oh aku bukan seperti elyana "hey3 aku xperchaya cinta"...oh...tidak sama sekali...aku percaya cinta,tanpa cinta kita tiada....betul kan...jika dunia ini dihiasi dgn perasaan cinta aku yakin kita akan aman....owh kata the beatles "All u need is LOVE"tepat...kita hanya perlukan cinta sahaja....insyaAllah semuanya akan berjalan dengan lancar....selancar kamu bernafas mahupon menghisap rokok dunhill....


p/s: gambar bwh tu aku rase kt chini...x ingat dah,maaf ram kepala otak aku x upgrade ke 4 gigabyte lg....agak2 kat pc fair ada jual x ram 4 gig utk bg otak geliga?

0 comments: