Friday, December 26, 2008

Black Swindler


aduhai,baru beberape minit sebelom gua buat entry ni gua selesai melayan citer KUROSAGI setelah beberapa hari tergendala siaran akibat malas nk smbg tengok...memendanhkan esok cuti gua henjut la dr ptg td smpai skg...perg layan siot citer ni...mengisahkn kehidupan seorang penipu professional yg menipu atas dasar membalas dendam terhadap kematian tragis keluarga beliau akibat perbuatan penipuan....so hero ni kiranya nak menghapuskan semua penipu2 yg ada dgn cara menipu mereka balek...genre citer ni crime investigation and romance...ader gak selitan2 ayat2 chenta jepun,basic la jiwang jepon kan jiwang bermoral...gambate,tapi pengakhiran citer ni x seperti yg gua imiginasikan...hebat betol pengarah citer ni....two thumbs up,citer ni bnyk memberikan ikhtibar kalo korg tgk dan perihatikan betol2...mmg bnyk pngajarannya,itu pon kalo lu org tgk smbil ambil ikhtibar la...kalo tgk jerk...sampai gitu je la kan,its still the same things...apae2 pon gua suke awek dlm citer ni,Yashikawa tsurara...cute beb,hero pon bley tahan cool jerk....ok r lastly chow,BANG....

1 comments:

Anonymous said...

heroin tu yang cast hanazakari tu kan. jadi laki tu?ke ko xlyan cite tu