Thursday, July 30, 2015

Cengkerik krik krik krik

Setahun lebih sudah gua tak kemaskini blog ni,entah kenapa tiba-tiba gua rasa nak bukak semula. Mungkin sebab banyak sangat masa senggang depan komputer agaknya. Lama jugak usia blog ni. Hampir masuk darjah satu kalau dikira. Banyak sangat perkara berlaku dalam setahun kalau nak di ringkaskan. Masih ada perkara yang masih serupa dalam hidup gua, dan ada jugak yang dah totally overhauled orang putih kata. Yang samanya gua masih KUTU, jobless dan belajor gua masih merangkak-rangkak menuju ke penamat. Yang berbezanya gua dah ada puan seri dan rambut gua semakin pergi. Hai sayang,kalau kau baca ini, simpan cinta aku pada ruang paling dalam hati, sampai mati.



p/s : Housemate gua dah keluar buku, korang dah beli ?

2 comments:

Qistina Qibtiya said...

awwww finally u got ur puan seri...

buku ape awk???
boleh saya beli....


xmegoox said...

buku puisi.....boleh dapatkan di borders maupon booth indieke =)