Sunday, October 30, 2011

Bisnes

Semenjak ibu dan ayah gua ke makkah untuk menunaikan rukun islam yang ke 5 ada dua tiga ekor kutu request kat gua mintak ejas sekilo dua kurma maupon kismis combo pakej dengan air zam zam sebotol.Eh ape diorang ingat gua ni bukan francais macam kepsi maupon mekdi ke jual jual benda ni.Bila gua tanya untuk apa,dia orang kata nak makan untuk bagi terang hati,mudah untuk belajor katanya.Gua dah kabor pada ayah gua mintak tapau air zam zam dengan tamar banyak-banyak untuk bawak balik kesini.Bukan apa,atas permintaan yang memberansangkan gua nak bukan bisnes kombo tamar,kismis,serta air zam zam khusus untuk sape sape yang berhajat nak terangkan hati yang dah malap.Pasal harga,jangan risau....boleh nego !!!!!.SEKIAN

2 comments:

faqhrule said...

pm best price bro

xmegoox said...

nak kombo yang macam mana geng...siap ada add on size up gua kasik