Sunday, April 3, 2011

Pertama jumpa dia gua ingat dia HYUNN






kalau Jayzuan pernah cipta "gadis elektrik" adaptasi dari seorang makwe yang dia pernah kenal....gua pon ada pengalaman yang sedikit serupa. Seorang makwe yang pernah gua suke dan selalu imej mayanya ada depan mata gua, tetapi jauh untuk jadi milik gua. Ah, cerita lama yang mencalarkan hati gua....walaupon sedikit saja calar nya...tapi masih tercalar...







p/s: semoga berbahagia hendaknya kamu dalam hari-hari kehidupan......hyunn



4 comments:

Unknown said...

uiks..ade rupe ke..aku tgk cm xde je..huhu
tang mna ygiras nye bro..?

p.s. sori la t'calar ati ang..

xmegoox said...

erm...ada,part muka barangkali....ingtkn sepupu sepapat ang...


p.s:kasi ketuk...cat baru balik...agak-agak bape duit

Unknown said...

aiseh..aku bkn pomen..xtau bpe duit..
yg aku tau time heals everything..kot..huhu..

p.s. moge ko jmpe pomen ati ko..

xmegoox said...

kalo pon ko bkn pomen....tapi ko kerje dengan syarikat kereta...ada kena mengena ape....times heals..but wound still there...belikan aku plaster...=p


p/s:gua blom jumpe pomen terbaik lagi....kebanyakkan yang gua jumpa kereta penunda je...