Wednesday, January 5, 2011

Doa mat Metal yang diperkenankan....

sedang bos gua blanja kitorang makan daging kambing batang pinang kat kedai cina bos gua suruh gua memulakan upacara mengokak kambeng dengan doa makan...dia xtahu ker yang gua ni metal macu terus?xtakut ke kalau-kalau doa gua x diperkenankan....dah la makan kambeng...dia xtawu ke kambeng tu dak-dak metal ni pantang dengar? ...alah kira macam mat rempit dengar pasal pompuan la.......

dengan baju INSECT WARFARE gua mulakan dgn bismillah....disudahi dengan AMIN, xpasal-pasal gua jadi pak lebai utk sesi mkn tengah hari tadik....nasib bos gua x suruh gua baca doa selamat maupon doa kenduri kesyukuran....kalo x pasni gua dah saing-saing imam muda dah gua syak....




p/s: metal-metal gua xla sampai sembelih kambing....siang ikan pon gua xlalu..inikan kambeng...ngeriii dowh !!!!

0 comments: