Monday, October 18, 2010

Make it clear

phewwww......akhirnya semuanya boleh dikira selesai.......good....dan beliau (dr kes ke2 )dengar penjelasan gua.....

sebenarnya sedang gua duduk minum pagi td dgn labmate.......kawan gua called,bgtahu yang beliau(dr kes 2) sedang berada di foyer depan Library.....ok....serius memang gua niat nak jumpa beliau harini...nak make it clear....bukan clean and clear mcm pencuci muke tu.......owh,sebenarnya sebelum gua masuk lab td....gua berlegar-legar gak kat depan TI harap2 berjumpa dengan beliau......malangnya,tiada......jd bila kwn gua bgtau dia nampak beliau kat lib kwn gua text gua.....ok,gua cakap gua nk kna jumpa.....ada perkara kene jelas...kwn gua terpinga2........xper brader....ni bkn hal lu....ni hal gua......biar gua act mcm cara gua.......jadi gua pergilah ke lib......owh dari jauh beliau sedang meneliti nota.......baju corak2 kaler putih......kasut litup mcm chuck taylor...jeans.....sempoi2 aje.......gua trus dduk kat kerusi kosong......citer dan bebel panjang lebar....mungkin senak gak telinga beliau.....dengar talu-talu kata gua.......tp paling x,gua dah jelaskan.......dan gua dah minta maaf.....gua harap lepas ni...semua akan kembali normal.....mcm seolah2 lu orang wat sistem restore pd komputer...........terima kasih...sebab beliau payung gua minum.......adeh,segan jugak gua.....dah tua-tua orang payung.....xper...nanti ada rezeki i will do a favor..........terima kasih ya!!!!! anda memang seorang yang baik...sangat baik..........now all thing going accordingly.....ALHAMDULILLAH =)



p/s: im getting back to the start (coldplay:the scientist)

0 comments: