Sunday, June 27, 2010

Bainun 86'er painters

Assalamualaikum w.b.t.

Semalam pg aku dengan rakan-rakan bainun pegi perak 59 ers paintball field kat ipoh.Main dengan kawan-kawan sekolah,terasa macam main polis sentri dahulu.Tema permainan adalah jungle warfare dan formatnya adalah flag capture dan search and kill.Demmm best gila,mula-mula memang goyang mcm dlm battlefield...takot siot...tp 2nd round dah ok dah...dan pandai save pallets...pandai covering fire...pandai nyorok pd bunker..memang penat beb,bayangkan lu org lari-lari....menyorok...lari lagik......urgh......jadi aku xlari...aku nyorok je.....paham-pahamlah badan besor cmni xkan nak expect stun2 mcm rambo kot.......lgpon kalo aku stun karang udah mcm teletubbies melompat plak kang.....Last game aku dan kawan-kawan main dengan marshal......urgh lagi menakutkan.....dorang dgn full equipment nak lwn dgn kami yang first timer ni.....tp xdehal walopon limited ammo dapat gak la marshall kena head shot....urgh ending dia marshal tembak aku kat peha....dem berbirat....kena gak aku peluru pd hari itu....citer banyak xguna......tgk gambar aje sudah

Marker
Resistance
Rebellious
Hide and seek
Poo..hahah
Runner
Alert
Taking Cover
Surrender
With Marshall
Headshot

0 comments: