Monday, May 3, 2010

sape kata wanita itu baik!!!

bukan semua org sempurna.Tanpa mengira jantina dan bangsa,kita semua punyai kekurangan masing2.Jadi siapa kata lelaki sahaja jahat...wanita yang baik...aku tidak setuju,kerana wanita juga jahat....buktinya?ya...ada diantara mereka ini adalah pencuri.Pelik?mengapa?....mereka juga seperti lelaki....mereka juga mencuri...tetapi objek yang dicuri itu berlainan dengan lelaki....Jika lelaki mencuri barang2 yang mempunyai nilai yang tinggi,tetapi wanita mencuri sesuatu yang lebih bernilai...cuma mereka bernasib baik kerana tiada akta yang boleh menyabitkan mereka bersalah...ya..mereka(wanita)adalah pencuri....aku adalah mangsanya.....mereka acapkali mencuri benda yang aku ada......mereka berulang-ulang kali mencuri HATI aku....dan tidak memulangkannya kembali kepada aku....jika ada yang memulangkannya pun....ianya sudah hancur berderai...paling tidak pun retak,menanti belah...oh kamu...tolong jangan curi hati aku lagijika kamu mahu juga mencuri,curilah diri aku sekali.....(entry ni bukan nak raih simpati mana2 pihak maupon bersamamu,cuma nukilan hati yang hampir2 mati)


yang menjadi mangsa
(megat azlan azmi)

5 comments:

faqhrule said...

aiii entri cari makan ni

nurul_marina said...

eekeke parah klu curi hati dan x pulangkn blik hati 2 dengn hati yg berbunga hee~

xmegoox said...

faqhrule:eh.....ye ke....alah anggap je gua tgh berkempen pilihanraya

nurul marina:itulah...curi dan bawa lari....pastu wat mcm xcuri...demm

qishie said...

haha..jap-jap..ni entry serius ke kelakar ni?

xmegoox said...

entry separa serius teta[i humor....haha