Tuesday, May 11, 2010

Hey....aku xakan jumpa kamu lagi!!!

Assalamualaikum w.b.t

Setiap orang mungkin ada kegemarannya untuk memelihara haiwan,xterlepas juga aku...semasa menghadapi projek akhir tahun aku ada membela 2 ekor tikus.Aku bagi namanya sekor Dani,sekor algi alexi...malangnya dua-dua ekor jantan....aku lebih sayangkan alexi sebenarnya...tapi dia sungguh tidak suka untuk bergambar...dani lebih lembut,dia banyak mengalah dengan alexi...owh aku rindukan saat itu sewaktu aku kesana kemari sambil membawa sangkar tikus aku....aku rindukan mereka walaupon mungkin mereka sudah tiada lagi.....alexi meninggalkan aku seminggu sebelum aku balik kg....dia curi2 keluar dari bilik seperti cerita prison break....yang hanya ada pd ketika itu adalah dani....aku xmahu cerita lagi,aku sedih........sekian

0 comments: