Sunday, May 9, 2010

Baru balik dari London

Assalamualaikum w.b.t.
owh....selesai wisel penamat,aku balik...itu pon sebab lisa suriani sms aku,suruh balik awal sebab dia kata sekarang ni musim polis suke tembak-tembak orang,aku akur....seperti biasa acara membakar2 line di muka buku bermula.....boleh dikatakan fan em u tahun ni menerima seadanya kemenangan the blues sebagai juara liga....owh tapi adalah seorang mamat ni.....dok bertekak dlm muke buku dgn aku ttg history2 glory2 dia.....aku sebagai seorg carefree balas lah seadanya...cuma aku tersilap faham term antara owner dan ceo...ooowh maaf,aku insan biasa....aku terima seadanya teguran dia....walaupon dia dok menganjing2 aku cara yang boleh menyebabkan seseorang itu hot temper.....haha,xper...aku carefree...rileks aje...lagipon lisa suriani cakap,jagan di layan org yang dah matanya nampak warna merah jer...mcm lembu.....asik tgk merah jer.....xtahu nak pikir aper dah.....kejar ajer....xper,aku xambik hati.....aku carefree...ape2 pun tahniah pada lu (mamat yang gua perang saraf) dan fan-fan em u sume...sebab bg tentangan sengit tahun ini.....jangan la cerita pasal sejarah...leeds united pon ader sejarah yang gah....kami carefree pon ada sejarah kami sndri...respect others.....xper aku carefree dan aku xnak tahu sejarah2 kamu sume....ia dah berlalu ok..yang penting depan ni....okeh,tahun depan kita bakar-bakar line lagik....tahun ni giliran kami pula meraikan,tahun depan belum tentu lagi......next coming thomas cup,fa cup,dan world cup....majulah sukan untuk negara

p/s:lisa suriani masa aku balik td dia dah tdo plak,ceh baik aku layan cium2 piala dengan drogba td..lagik best

0 comments: