Monday, July 27, 2009

Lensa gua...mata lu

hari sabtu....org ramai hepi,gua x....sebab ape?sebab gua bosan ddk umah....housemate gua keje....gua sowwg2 kesepian kat umah...cilake..asal hospital glenn eagle xkasi cuti ari sabtu...boley gua manje2 dgn housemate gua.....kebetulan member skolah gua datang,pagi td jam 3.00 pg...nasib lu la,sape soh dtg tengah malam2 bute waktu orang nak merendek....padan muke lu kna tdo kat dalam keta..hahahhaaha....

petang sabtu jam 640 ptg...gua bersiap2....tapi bukan untk ke masjid,tetapi utk ke batu ferringhi,haha sungguh setan diriku ini.....nasib x mampos eksiden.....sampai kat feringgi matahari dah terbenam..cipan,xdpt tgkp sunset......

kawan gua punya gile,tgh2 maghrib tu bley dia layan mandi pantai..memang nak mintak tsunami sekali lagi.....dah tak sayang nyawa ke bai...lu ingat nyawa bley bli kat kedai spare part keta.....

Dalam perjalanan mencari ketenangan hati.....bermuKAFIR di jalanan....tuhan tunjukkanlah kami jalan yang lurus

Panorama di pantai batu feringhi.....ley tahan la...
Foot step yang gua tinggalakan.....alangkah indahnya jika ada wanita disisi aku ketika saat romantis begini.....
The Beauty in the beach,sape xde nafsu usha awek ni gua nasihatkan baik lu pergi berubat.....sakit lu dah semakin kronik

P.S :weh dak2 serdang lu orang jangan terkejut kalo nanti awek gua muke macm minah kat atas ni,gua tengah menuntut ilmu perindu kat sini....cukup 3 kali gua pegi feringhi kompem gua bley dapat awek mcm minah kat atas ni....kepada awek2 yang jual mahal dengan gua,lu orang jangan menyesal sebab tinggalkan gua....gua memang x hensem mcm brad pit or dean winchester...tapi gua yang xnak tonjolkan kehenseman gua...nanti bnyk lak nombor2 xdikenali msuk dalam hp gua

0 comments: