Monday, December 1, 2008

Padamu tuhan


Gua sedang ke pejabat bendahari,menjelaskan yuran pengajian,sementara menunggu urusan pejabat,Gua dk snap2 lantai,sekali tersnap gambor kaki gua sendri.....justeru itu dengan akal fikiran yang tuhan berikan,gua terfikir mengenai kaki yang telah dianugerahkan pd gua.....hmmm mcm2 perkara kaki ni telah ikot gua buat benda xbaik tanpa kerelaan beliau sendiri,sejak kecil sampai ke beso....sumenyer noda....dengan kaki 2 kerat ni jugak gua mula belajar berjalan,berlari,menaiki kenderaan,menuntut ilmu,dan pelbagai aktiviti hakiki seorang insan bernama insan.....dengan kali juga gua menyepak orang,sepak binatang,curi buah orang,ngorat anakdara orang,memonteng,xterkira la mcm2 lg.....oh tuhan berilah aku meminjam anugerah mu ini sehingga terputus nyawaku,tanpanya mungkin hidupku tidak sesempurna sekarang....aku hina dimatamu,dan dimata insan yang lain,tapi bgku nikmat yang ku kecapi selama ini sudah cukup bermakna



0 comments: