Thursday, December 25, 2008

Anak2 mama diana

Agak lama gak gua dh x update blog gua ni.....gua pon xtawu pasal aper..mb sebab gua bz atau buat2 bz,xper harini bg mengubat hati pembaca sekelian,gua nak bercerita tentang lab mate gua,kawan yg gua kenal dgn lbey rapat semasa di lab...esp hyunn dan khai roe shi,dgn segaal hormatnya dipersilakan



Ni mamat ni bernama deddy...beliau adalah anak kesayanagn uncle wong,mamat ni kuat isap rokok,dah mcm serombong kapal dah gua tengok

Ni lak namanya boss,kalo nak tawu mamat ni skg tgh hot scandle dgn khai roe shi...huhu,bgus2 kowg mmg sepadan,,,mcm pulau sipadan

Ni la khai roe shi....tgk tu,dia wat muke ala2 kucin depan lense...eleh control ayu ler tu,mntg2 la oppa dia ader...gua ader hyunn,tag team terhebat menhanjing orang..xder sape ley lawan tau regu campuran ktorg...

Ni la hyunn,atau dikenali sebagai pasangan regu menghanjing paling hebat gua,kami juga sedang menceburi bidang mencari jodoh dan mangsa pertama kami adalah khai roe shi dan boss...hyunn ni ter obses dgn akira dr filem nubota wo produce...akira down!


  • Nota kaki : Mr wong adalah uncle ktorg yg selalu take care ttgktorgdisamping mama diana...xlama lg mama nk g smbung blaja...kasihan ktorg,tiada tempat mengadu....siapa2 sudi nak bela ktorg boley kontak gua di 012-8706015(awek are highly recommended)

3 comments:

Anonymous said...

gambar ded macam zemart dod!

xmegoox said...

sbb brader yg capture gmbr tu oower kot

Anonymous said...

oit2..
hamboi2.. bkn maen lg mhanjin aku lg ek.. sengal..